Kategoria: Szlakowe
Trance X Advanced E+ Elite 0
39 999 zł Original price: 59 999 zł
This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.
Original price: 19 999 zł 29 999 zł
Najniższa cena w ciągu 30 dni: 19 999,00 zł
Nowy akumulator EnergyPak 400 został zaprojektowany tak, aby był niezwykle lekki. Otrzymujesz pełną moc, ale w mniejszej obudowie, która jest dyskretnie zintegrowana z kompozytową ramą.
Moduł sterowania RideControl Ergo 3 jest zamocowany na zupełnie nowej kompozytowej zintegrowanej kierownicy Giant Contact SLR Trail. Element sterujący można zamontować po obu stronach kierownicy, dzięki czemu można dostosować elementy sterujące do subtelnego, uporządkowanego kokpitu. (Zintegrowana kierownica Contact SLR Trail dostępna w wybranych modelach.)
Nowy silnik SyncDrive Pro2, opracowany we współpracy z Yamaha, generuje potężny moment obrotowy 85Nm i waży zaledwie 2,7kg. Rezultatem jest lepsze przyspieszanie i możliwości pokonywania wzniesień na technicznych szlakach.
Jak daleko mogę zajechać na jednym ładowaniu akumulatora?
Zasięg dla jednego naładowania akumulatora, może znacznie się różnić w zależności od: warunków zewnętrznych (takich jak temperatura otoczenia i wiatr), rodzaju drogi (np. nachylenie i stan nawierzchni), stanu roweru (np. ciśnienie w ogumieniu i częstotliwość serwisowania), masy (rowerzysty, roweru i bagażu), sposobu korzystania z roweru (przyspieszenia i zmiany biegów), stanu baterii itd. Giant zaleca zmiany biegów odpowiednie do prędkości, aby uzyskać lepszy zasięg. Do niskich prędkości i do ruszania najlepsze są niskie biegi. Im wyższa prędkość, tym wyższy bieg można wybrać. Aby zapewnić płynne wspomaganie i optymalny zasięg, najlepiej zwolnić nacisk na pedały podczas zmiany biegów.
Poniższy pasek przedstawia przybliżony zasięg. Warunki są klasyfikowane jako ekstremalne, dobre i idealne. Ekstremalne warunki zwykle występują podczas jazdy z dużym obciążeniem, silnym przednim wiatrem lub podczas stromych podjazdów.
Zintegrowana grupa technologii tworzy system operacyjny każdego roweru elektrycznego Giant. Przyjazne dla użytkownika komponenty – w tym silnik, jednostka sterująca i akumulator – działają jako część nadrzędnego systemu, który płynnie łączy energię elektryczną z siłą ludzkich mięśni wpływając na inteligentną, naturalną jazdę z dużą mocą.
Wysokiej klasy surowe włókno węglowe jest stosowane do produkcji niestandardowego materiału ramy w naszej własnej fabryce, oferując wysoki stosunek sztywności do wagi. Przedni trójką jest montowany i formowany jako jeden, monolityczny element w zastrzeżonym procesie produkcji nazywanym Modified Monocoque Construction.
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują by stworzyć pojedynczy, pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego systemu zawieszenia na szlaku.
Flip chip umożliwia przełączanie się między dwoma ustawieniami w zależności od stylu jazdy i terenu. Możesz zmienić kąty główki ramy i rury podsiodłowej, a także wysokość suportu, aby precyzyjnie dostosować prowadzenie.
Niezwykle smukły akumulator wykorzystuje przełomowe technologie, aby zapewnić 400Wh energii w wysoce wydajnym i lekkim (2,3kg) systemie. Otrzymujesz pełną moc, ale w mniejszej obudowie, która jest dyskretnie zintegrowana z kompozytową ramą.
Opracowany we współpracy z Yamaha i zoptymalizowany do pracy z naszym zawieszeniem Maestro, ten kompaktowy silnik jest teraz lżejszy (2,7kg) i posiada większy moment obrotowy (aż do 85Nm) oraz znacznie zmniejszony poziom emisji dźwięku (jest cichszy).
Sześć inteligentnych czujników, które precyzyjnie mierzą moc przyłożoną do pedałów, tak aby silnik mógł dostarczyć odpowiednią ilość wspomagania, tworząc naturalne, potężne wrażenie z jazdy. Pozwala to zoptymalizować wydajność energetyczną kolarza i roweru.
Nowy moduł sterowania na kierownicy, który może być umieszczony z lewej lub prawej strony zapewniając przejrzysty kokpit, w zależności od preferencji. Istnieje możliwość umieszczenia drugiego modułu sterowania, dodające kolejne trzy przyciski. Przyciski mogą być konfigurowane za pomocą aplikacji RideControl, aby w pełni dostosować elementy sterujące do własnych potrzeb.
Nowy, zintegrowany z górną rurą, wielofunkcyjny przycisk włączenia/ wyłączenia może uruchomić elektryczny rower łatwo i szybko. Może również zmieniać tryby pracy silnika.
27,5-calowe tylne koło i 29-calowe przednie oferuje to, co najlepsze z obu światów: stabilność i możliwość pokonywania większych przeszkód przedniego koła o większej średnicy oraz zwinne prowadzenie krótszego tyłu roweru.
Potężny, wygodny sposób ładowania roweru elektrycznego o kompaktowym kształcie, który ułatwia przewożenie. Ciągła komunikacja między akumulatorem a ładowarką optymalizuje warunki ładowania w celu wydłużenia żywotności akumulatora. Tryb magazynowania można aktywować, aby naładować akumulator do 60%, co stanowi idealny poziom naładowania do długotrwałego przechowywania energii.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.