Obręcz Hookless zmniejsza masę i tworzy szeroką wewnętrzną obręcz o szerokości 22,4 mm, zwiększając rzeczywistą powierzchnię styku opony z podłożem, co przekłada się na lepszą trakcję i przyczepność.
This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.
Obręcz Hookless
Wydajność aerodynamiczna
Przetestowany w tunelu aerodynamicznym 50-milimetrowy profil obręczy Hookless Aero zapewnia maksymalną przewagę aerodynamiczną.
Dynamic Balanced Lacing
Dynamic Balanced Lacing (DBL) tworzy sztywniejsze, bardziej efektywne koło szosowe z wyjątkowym transferem mocy. Powiększony kołnierz piasty DBL zwiększa kąt montażu szprych, jednocześnie poprawiając przeniesienie mocy oraz sztywność boczną kół.
Piasta o niskim oporze toczenia
Piasta Giant zapewnia niskie opory toczenia dzięki precyzyjnie wykonanej konstrukcji wewnętrznej dla wyeliminowania nadmiernego obciążenia łożysk, zmniejszenia ich oporów toczenia i minimalizacji straty mocy.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.