Używamy głównie stopu 6061, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi. Pojedyncze cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.
This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.
Revolt X 1
Original price: 10 899 zł 14 499 zł
Najniższa cena w ciągu 30 dni: 10 899,00 zł
Odkryj nowy teren dzięki temu progresywnemu rowerowi szutrowemu z przednim zawieszeniem. Lekka aluminiowa rama ma geometrię dostosowaną do zawieszenia oraz flip chip, który pozwala dostosować bazę kół i prześwit do każdej przeszkody.
Główne korzyści
Płynna kontrola
Lekka aluminiowa rama została specjalnie dostosowana do przedniego zawieszenia. Dzięki skokowi 40 mm widelec pochłania uderzenia i wyboje, a Ty możesz jeździć płynniej i szybciej po nierównej nawierzchni.
Najwyższy komfort
Obniżone widełki górne z rurami o mniejszej średnicy pochłaniają wstrząsy i wibracje. Kierownica Contact SL XR D-Fuse zapewnia większy komfort bez poświęcania sztywności potrzebnej do pokonywania zakrętów, sprintu lub wspinaczki.
Dopasowany do terenu
Flip chip w tylnych widełkach reguluje rozstaw osi: krótki dla szybszego, bardziej zwinnego prowadzenia lub długi dla lepszej stabilności przy wysokich prędkości. Długie ustawienie pozwala zamontować również opony o większej szerokości, aż do 53 mm. Możesz użyć dołączonej sztycy regulowanej i amortyzowanej, lub wymienić na autorską sztycę Gianta D-Fuse lub tradycyjną okrągłą sztycę 30,9 mm.
ALUMINIUM KLASY ALUXX
AMORTYZOWANY WIDELEC
40 mm skoku z przodu zwiększa możliwości roweru, poprawiając jednocześnie kontrolę i redukując zmęczenie podczas jazdy po wyboistych drogach, żwirze czy błocie.
Flip Chip
Flip chip o dwóch pozycjach umieszczony w haku przerzutki zmienia bazę kół wraz z prześwitem (do 53 mm) tylnego koła, dzięki czemu możesz uzyskać najlepsze osiągi roweru, w zależności od stylu jazdy.
GEOMETRIA COMPACT ROAD
Górna rura, nachylona ku dołowi od główki ramy do rury podsiodłowej, zmniejsza rozmiar przedniego i tylnego trójkąta ramy. Mniejsze trójkąty sprawiają, że rower jest lżejszy i sztywniejszy.
TECHNOLOGIA D-FUSE
Kierownica o przekroju w kształcie litery D tłumi drgania i pochłania wstrząsy, zapewniając płynną i komfortową jakość jazdy.
ADAPTER SZTYCY
Nowy projekt ramy pozwala zmienić autorską sztycę D-Fuse na standardową okrągłą sztycę 30.9mm. Umożliwia to wybór dowolnego typu sztycy, w tym sztycy regulowanej i amortyzowanej, w zależności od stylu jazdy.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANT
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę, zachowując łatwą obsługę i niezawodność.
ZINTEGROWANE HAMULCE TARCZOWE
Rama i widelec zostały specjalnie zaprojektowane dla hamulców tarczowych z mocowaniem w systemie flat-mount, aby uzyskać niezawodne hamowanie w każdym warunkach pogodowych i drogowych.
OVERDRIVE
Zaprojektowany by podnieść sztywność przodu w celu precyzyjnego prowadzenia, ta ponadwymiarowa rura sterowa jest wyposażona w ponadwymiarowe łożyska sterów (1 1/4” dolne i 1 1/8” dolne) oraz stożkową rurę sterową, aby zapewnić optymalną sztywność prowadzenia.
MEGADRIVE
Masywna rura dolna o prostokątnym przekroju wraz z powiększoną rurą górną tworzą układ zapewniający najwyższą precyzję sterowania. Zaprojektowana w ten sposób rura dolna gwarantuje niespotykaną dotychczas sztywność konstrukcji podczas pedałowania.
POWERCORE
Wyraźnie powiększony suport oraz dolne rurki tylnego widelca są w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86mm. Asymetryczne widełki oferują dodatkową sztywność po stronie napędowej i stabilność po przeciwnej stronie.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.