Kategoria: Szlakowe
Intrigue LT Advanced Pro 2
12 899 zł Original price: 23 499 zł
This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.
Original price: 18 299 zł 33 299 zł
Najniższa cena w ciągu 30 dni: 18 299,00 zł
Lekka rama z kompozytu Advanced ze zintegrowanym systemem przechowywania w dolnej rurze, charakteryzuje się bardziej płaskim kątem główki ramy co podnosi pewność prowadzenia roweru w technicznym terenie, oraz większym zasięgu ramy (reach), dzięki czemu rowerzystka utrzymuje linię przejazdu i kontrolę na zakrętach. 150 mm tylnego zawieszenia Maestro zostało dostrojone przez kobiety, które jeżdżą na rowerach, dla kobiet, które jeżdżą. W połączeniu ze 160 mm skoku przedniej amortyzacji otrzymujemy
Nowy flip chip - Maestro 3, zapewnia więcej możliwości regulacji, pozwalając na łatwą zmianę kąta główki, kąta rury podsiodłowej i wysokość suportu na wysokie (High), średnie (Mid) lub niskie (Low) ustawienia w zależności od terenu i preferowanej konfiguracji kół. W przypadku ram o rozmiarach M i L, flip chip umożliwia również zmianę rozmiaru tylnego koła pomiędzy 27,5 a 29 cali.
Ramy w rozmiarach XS i S zostały zaprojektowane wyłącznie do jazdy na mieszanej konfiguracji kół - 29-calowych kołach z przodu i 27,5-calowych z tyłu. Takie ustawienie optymalizuje skok tylnego koła, zapewniając figlarny i zwinny tył oraz szybko toczący się, stabilny przód. Rowery w rozmiarach M i L zostały wyposażone w 29-calowe koła z przodu i z tyłu, z możliwością założenia 27,5-calowego koła z tyłu*. Zapewnia to dwie unikalne charakterystyki jazdy - szybką i wygodną lub szybką i zwinną - poz
Ręcznie wykonana rama została wykonana z wysokiej jakości włókna węglowego, dzięki czemu jest wyjątkowo lekka, sztywna i wygodna. Została skonstruowana przy użyciu innowacyjnej techniki, która zmniejsza masę bez uszczerbku dla jakości jazdy, wytrzymałości czy sztywności.
Najnowocześniejszy proces formowania wysokociśnieniowego jest wykorzystywany do produkcji złożonej struktury karbonowego górnego łącznika zawieszenia. Dzięki temu jest on lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy od aluminiowego odpowiednika.
Sprawdzona technologia rury sterowej o powiększonej średnicy. Rozwiązanie zapewniające precyzję sterowania, obejmuje powiększone łożyska sterów i zwężaną rurę sterową dającą optymalną sztywność.
Ramy w rozmiarach XS i S są zaprojektowane tylko do jazdy na mieszanej konfiguracji kół - 29-calowe koło z przodu i 27,5-calowe z tyłu. Rowery w rozmiarach M i L są wyposażone w 29-calowe koła z przodu i z tyłu ale mogą też jeździć na 27,5-calowych kołach z tyłu.
Intrigue LT Advanced Pro posiada nowy wbudowany schowek - eleganckie rozwiązanie umieszczone bezpośrednio w dolnej rurze ramy. Schludny, zamykany schowek jest wyposażony w wodoodporny worek do przechowywania przekąsek lub niezbędnych narzędzi.
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują by stworzyć pojedynczy, pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego systemu zawieszenia na szlaku.
Flip chip - Maestro 3 pozwala szybko dostosować geometrię Intrigue LT Advanced Pro do warunków jazdy i wybranego rozmiaru tylnego koła. Używając dwóch różnych flip chipów - kombinacji “high/ low” lub dedykowanego insertu “mid”- rowerzystki mogą zmienić kąt główki ramy, kąt rury podsiodłowej oraz wysokość supportu za pomocą mimośrodów umieszczonych na górnym wahaczu tylnego zawieszenia.
Osłona dolnej rury pomaga zapobiegać uderzeniom kamieni oraz łańcucha.
Szerszy rozstaw piast (110mm przód/148mm tył) daje sztywniejsze koła i zwiększoną kontrolę. Ponadto oferuje optymalną (z punktu widzenia pracy napędu) linię łańcucha i umożliwia zwiększenie prześwitu na opony.
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę, zachowując łatwą obsługę i niezawodność.
Prześwit na opony o szerokości do 2,5 cala w celu zapewnienia większej stabilności.
Wewnętrzne prowadzenie przewodów, mocowania uchwytów na bidon we wszystkich rozmiarach ram oraz kompatybilność z UDH (Universal Derailleur Hanger) i Live Valve.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.